Dnevni avaz, izvinjenje javnosti

378

Povodom grube greške i manipulacije u pripremi ankete s građanima Bosne i Hercegovine na području Zenice, u današnjem broju našeg lista, Urednički kolegij “Dnevnog avaza” upućuje duboko izvinjenje svim našim vjernim čitaocima i javnosti, te ih radi objektivnog informiranja obavještavamo o sljedećem:

1. Anketa s građanima Bosne i Hercegovine s pitanjem kako komentiraju višesedmični politički progon lidera SBB-a Fahrudina Radončića rađena je diljem Bosne i Hercegovine, a netačnosti su otkrivene isključivo u dijelu ankete rađenom na području Zenice.

2. Preliminarnom unutrašnjom provjerom utvrđeno je da je za manipulacije u pripremi ankete odgovoran dopisnik “Dnevnog avaza” iz Zenice Adnan Džonlić.

On je u popodnevnim satima 13. marta dobio zadatak od resornih urednika da napravi anketu. U 17 sati tog dana poslao je urednicima anketu s osam osoba koje je navodno intervjuirao.

Također, uz izjave je priložio lažne fotografije osoba, vjerovatno uzete s interneta, kao i njihova izmišljena imena. Budući da je riječ o dugogodišnjem uposleniku našeg lista, resorni urednici nisu doveli u sumnju sadržaj ankete i fotografije, pa je ona i objavljena.

Uposlenik Džonlić u svojoj izjavi glavnom uredniku, kao i pisanom izjavom, potvrdio je da “u potpunosti prihvata odgovornost i krivicu koja je samo njegova”. Uredništvo vrši provjere da li je sličinih postupaka dopisnika Džonlića bilo i ranije.

3. U razgovoru s glavnim i odgovornim urednikom “Dnevnog avaza” Džonlić nije negirao da je bio pod pritiscima da podmetne lažnu anketu uredništvu u Sarajevu. Ali, nije otkrio iz kojih je motiva izvršio pokušaj urušavanja integriteta našeg lista.

4. Uredništvo “Dnevnog avaza” smatra da je riječ o nedopustivoj zloupotrebi dopisnika iz Zenice, kao i težoj povredi radne odgovornosti, zbog čega je protiv uposlenika Džonlića pokrenut disciplinski postupak i on će biti suspendiran s dužnosti do njegovog okončanja, a bit će razmotrene i mjere otkaza.

5. Menadžment “Avaz-roto pressa”, kao izdavača “Dnevnog avaza”, u konsultacijama s pravnim timom naše kuće razmotrit će mogućnost pokretanja tužbe protiv uposlenika Adnana Džonlića radi nadoknade štete “Avaz-roto pressu” zbog urušavanja ugleda lista čiji je uposlenik bio godinama.

Još jednom upućujemo duboko izvinjenje bh. javnosti, a onima koji stoje iza dugogodišnje hajke protiv našeg lista poručujemo da nas ni ovakvim smišljenim podvalama neće uplašiti i ušutkati.

Istina je najjače oružje, a mi se istine ne bojimo, stoji u saopćenju redakcije Dnevnog avaza.

Podsjećamo:

Dnevni avaz je u današnjem izdanju objavio anketu među građanima Zenice, a u vezi sa time šta građani misle o procesu koji se na Sudu Bosne i Hercegovine vodi protiv lidera Saveza za bolju budućnost Fahrudina Radončića. U anketi je, kako je objavljeno, sudjelovalo osam građana Zenice, uz fotografije koje ne odgovaraju imenima navodno anketiranih.

Tako se među anketiranim Zeničanima našla i fotografijama poznatog britanskog komičara Rickyja Gervaisa uz ime Dževada Aličića. Nakon što je Slobodna Bosna objavila članak “ŠOKANTNO: Poznati britanski komičar prerušen u Dževada dao podršku Radončiću”, Twitteraši iz BiH su “otkrili” još nekoliko fotografija koje su objavljene u Avazu, a koje nemaju nikakve veze s “anketiranim” osobama.

 

 

(A.H)

Komentari

komentara